کلید فیوز گردان لاندا (IKL)

کلید فیوز گردان لاندا (  λ ) قابل قطع زیر بار بوده و درجریانهای نامی 160 و 250 و 400 آمپر مطابق با استانداردهای بین المللی IEC 60947 و VDE 0660 تولید شده است.
این کلید جهت قطع و وصل بارهای اهمی ، سلفی و خازنی مانند ترانسفورماتورها ، الکتروموتورهای AC و خازنها بکار برده میشود.
کلید مدل لاندا بعنوان تنها کلید فیوز گردان دارای نشانگر LED ، علاوه بر امکانات موجود درکلید فیوز گردان ، دارای قابلیتهای ویژه ای به شرح زیر می باشد.

مزایای ویژه

نشانگرهای LED قطع فیوز درهرفاز

لامپ های LED استفاده شده که بر روی یک کیت الکترونیکی تعبیه شده اند توسط مقاومت و دیود مخصوصی کنترل میشوند. این لامپها درحالت عادی خاموش می باشند و با سوختن فیوز و قطع مدار ارتباطی بین ورودی و خروجی هرفاز ، LED مربوط به همان فاز روشن میشود و بدین ترتیب بهره بردار ازقطع فیوز فاز مربوطه آگاه میشود.

کاور محافظ فیوزها با قابلیت نصب آسان و مطمئن

کاور محافظ فیوزها از بهترین مواد اولیه ممکن و مقاوم در برابر شعله تولید شده است. این کاور با لحاظ شدن کلیه موارد ایمنی بصورت کشویی و براحتی بر روی کلید قرار می گیرد.

ایمنی بالا با تعبیه جداکننده های بین هر فاز

وجود حائلهای ( عایقهای ) بین فازهای R,S و S,T بصورت دائم بر روی کلید این امکان را فراهم می نماید که درصورت عدم استفاده احتمالی از کاور محافظ فیوزها ، ارتباط الکتریکی بین فازهای مذکور به راحتی امکان پذیر نباشد و بدین ترتیب از اتصال کوتاه فاز به فاز جلوگیری بعمل می آید.

افزایش سطح تماس

با استفاده از این قفل محافظ امکان تعویض فیوز درحالت برقدار امکان پذیر نخواهد بود و بهره بردار جهت تعویض فیوز ابتدا باید کلید را قطع نموده تا قفل محافظ آزاد شود و بدین ترتیب با ایمنی کامل نسبت به تعویض فیوز اقدام نماید.

تغییر مکان پلاتینهای ورودی و خروجی فاز T ( فاز سوم ) جهت نصب بهتر شمش به کلید و افزایش سطح تماس

کاهش تلفات توان با افزایش سطح تماس پلاتینهای درگیر شونده

استفاده از مواد SMC درساختار بدنه بازوی متحرک کلید جهت افزایش قدرت مکانیکی

مشخصات ابعادی

مشخصات فنی

گواهینامه ها

درخواست مشاوره رایگان

کارشناسان ما آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما هستند . 

اسکرول به بالا